由今年由百大DJ第21名的雙人團體Axwell /\ Ingrosso(或Axwell&Ingrosso)

Trevor Guthrie合作推出的全新單曲"Dreamer"

還算不錯聽,一起來聽聽看吧!

<歌詞翻譯>

[Verse 1]
Heavy on your heart

心頭上彷彿有重擔一樣
Heavy on your mind

腦中思緒有一些沉重
Wandering the streets tonight

今晚在街道上漫步著
If you're looking for a home

如果你正尋覓著一個家
You are not alone

你並非孤獨一人
I can be your guiding line
我可以引領你前進


[Pre-Chorus 1]
'Cause I promise you

因為我向你保證
I'm a dreamer too

我也是個夢想家
Heavy on my heart

心中好像有顆大石頭一樣
Wandering the streets tonight
今晚在街道上來回踱步


[Chorus]
When it all counts for something

當一切都變得有意義
And your pocket's full of nothing

你的口袋卻空無一物時
Let's get high on believing

讓我們一同體會相信的快感吧
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too

是的,我也是位夢想家
We are dreamers together

我們兩人都是夢想家
Always and forever

永遠都是
Let's get high on believing

讓我們體會相信的快感吧
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too

是的,我也是位夢想家
 

[Post-Chorus]
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too

是的,我也是位夢想家
Let's get high on believing

讓我們體會相信的快感吧
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too

是的,我也是位夢想家

[Verse 2]
Heavy on my feet

步伐漸漸變得有些沉重
Heavy on me knees

膝上好像也多了種負荷
Walking down a winding road

走在蜿蜒的道路上
If you're looking for a home

如果你正在尋覓著你的歸宿
You are not alone

你並非孤獨一人
I can be your stepping stone

我可以作為你的墊腳石

[Pre-Chorus 2]
'Cause I promise you

因為我向你保證
I'm a dreamer too

我和你一樣都是夢想家
Heavy on my feet

步伐感到有些沉重
Walking down a winding road
走在蜿蜒的道路上


[Chorus]
When it all counts for something

當一切都變得有意義
And your pocket's full of nothing

然而你的口袋卻空無一物之際
Let's get high on believing

讓我們一同體會相信的快感吧
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too

是的,我也是位夢想家
We are dreamers together

我們兩人都是夢想家
Always and forever

一直都是
Let's get high on believing

讓我們一同體會相信的快感吧
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too

我跟你一樣都是夢想家
 

[Bridge]
I can promise you, I can promise you  x6
我可以向你保證,我可以向你保證


[Chorus 2]
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too

是的,我也是名夢想家
I can promise you

我可以向你保證
Yes, I am a dreamer too
是的,我也是位夢想家

We are dreamers together

我們兩人皆是夢想家
Always and forever

永恆不變
Let's get high on believing

讓我們體會一下相信的快感吧
I can promise you

我可以向你保證
Yes I am a dreamer too

是的,我也是一位夢想家

 

 

 

 

若有翻譯不周或其它問題,請告知小編。

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 凱莫 的頭像
    凱莫

    凱莫的小天地

    凱莫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()